torsdag 28 oktober 2010

Helgen och nästa vecka

Av olika orsaker så har jag ingen stor lust att åka till Vingåker i morgon, kul med utställningen men med tanke på vad jag behöver ta hand om hemma "grumlas" det roliga med whippetklubbens utställning. Samtidigt så kommer ett flertal av valparna ur de två kullarna vi haft i år. Därför skall jag ändå sätta mig i bilen och ta med mig lilla Busan som skall tävla för första gången samt hennes mamma Juni som ju är lite av "veteran" vad gäller utställning även om det är ett år sen Juni ställdes ut senast!

På söndag skall vi bara "slappa" även om det blir en långrunda och kanske lite städande hemma! Nästa vecka har eleverna höstlov och jag åker till Nossebro för fortsatt arbete med formativ bedömning med lärare från ett flertal skolor. Tisdag gäller Vara och implementering av en plan om hot och våld med föreläsning på förmiddagen och forumspel på eftermiddagen så det blir att slipa på sina kunskaper i att agera framför andra!:)

Fredag bär det av ner till Växjö och utställningen där och förhoppningvis en sista aspiranttjänstgöring på saluki under Agneta Kappers.

Ett varierat schema kommade veckan!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar