fredag 22 oktober 2010

Fredag

Skönt att fredag är här, arbeta hela nästa vecka och två dagar vecka 44 sedan några dagars ledigt och det skall bli trevligt!

Idag var jag tvungen att cykla till jobbet och det var lite speciellt då det hade kommit lite snö som smält en del för att sen frysa så det var onekligen väldigt halt, men jag klarade mig "helskinnad"!:)

Har läst rasstandards hela veckan inför utställningen på söndag! Har laddat ner alla aktuella rasstandards på datorn och den får åka mig på tåget i morgon ner till Halmstad, så kan jag fortsätta "studera" och har ju inget bättre för mig några timmar när jag far fram längs västkusten! Lite över 70 hundar av diverse raser skall jag döma och det är valpar och veteraner.

Igår var jag på Skaraborgs kennelklubbs ringträning i Håkantorp med lilla Busan och hon fungerar bättre och bättre och vi hade riktigt kul ihop igår och hon hittade en jättertrevlig Mudi-hane att leka med! Blir nog en tur nästa torsdag också med tanke på att vi skall upp till Vingåker och whippetklubbens utställning lördag nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar